Intro

Hej!

Den är bloggen som du läser nu är min tredje. Den första startade jag och en kompis upp som en del av ett projektarbete i gymnasiet 2006. Vi var väl inte så seriösa, eller snarare så ansträngde vi oss inte särskillt mycket för att få läsare.  För drygt ett år sen startade jag upp en egen blogg och efter ett inlägg jag skrev så ökade läsarantalet ordentligt, sen gick det ganska mycket upp och ner, hade mellan 10-2000 läsare per dag under tiden jag var aktiv. Sen till sist så tröttnade jag på att blogga eftersom det kändes som att jag var tvungen att skriva massor eller inget alls.  Nu när jag har fått tillbaka suget igen så kändes det lika bra att börja om på en ny blogg.
    Jag kommer nog ha ett annorlunda upplägg den här gången vilket betyder att jag inte lär skriva så frekvent alltid.  Bloggen är egentligen bara till för att jag ska kunna skriva av mig lite när jag känner för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0