En kall bänk i Sundbyberg

I går var tanken att jag skulle ut på krogen med Sussi, Ida & Matilda, inte så smart kanske med tanke på att jag inte var helt återställd från förkylningen/halsproblemen. Men det är som att jag måste ha full fart när helgen närmar sig, i alla fall minst en dag. Jag kände mig ju trots allt ganska mycket bättre.  
   Så pass bra att jag inte ens kom i håg att ta med mig legitimation. När jag stod vid tunnelbannestationen och resten precis hade kommit så upptäckte jag det och då var det kört. Att åka hem och sen vända tillbaka orkade jag inte så det var lika bra att ge upp det hela. Kändes tråkigt eftersom jag verkligen ville träffa dom, men och andra sidan så var det nog lika bra med tanke på att jag har kännt mig i bättre form än vad jag gjorde då. 
   Men bara för att jag inte kom in betyder inte det att jag åkte hem direkt, för mina helgkvällar brukar sällan sluta som förväntat. Istället så sprang jag på ett bekant ansikte i stan och jag drog och käkade med henne och hennes kompis. Efter det så promenerade vi runt lite innan vi kännde att det var dags att åka hem. Tog bussen till Sundbyberg där jag fick vänta ett tag med Jenny, kompisen till min kompis som också skulle med sista tåget åt mitt håll, och efter en ganska vild sommar så kändes faktist en kall bänk i Sundbyberg skönare än en kall öl City.



  

Kommentarer
Postat av: julhia

ha en trevlig kväll!

2008-08-23 @ 22:39:13
URL: http://juulez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0