Igen

Ja, då har jag väl bestämt mig för att börja blogga igen för sjuttioelfte gången. Nästan i alla fall. Så varför börjar jag igen om jag tröttnar hela tiden? Jag vet inte men jag har väl något behov att skriva av mig, som ploppar fram mer under vissa perioder än andra. Av ren lathet så tänker jag inte starta någon ny blogg heller utan fortsätter på min senaste, vad jag gör av dom få gamla inlägg som finns här vet jag inte riktigt. Antar att det är smartast att göra en ny presentation också, så det kommer inom sinom tid.

I dag såg jag filmen I Taket lyser stjärnorna som hade lite rudbecksinslag i rollistan. Själva filmen var helt okej fast det fattades någonting i slutet för att jag skulle tycka att den var riktigt bra. Men ett plus var att dom i början körde en gammal Kleerupfavorit. Kändes som en passande låt att lyssna på när man satt på tåget på vägen hem sen också.









Kleerup feat. Lykke Li - Until we blead



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0